abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18795858
Hallo Allemaal

Ik zit met een probleem mijn vriendin praat met jongens via MSN en zegt dat ze geen vriend heeft
ze vraagd ook de telefoon nummers van die jongens. Ik heb haar verteld dat ze me pijn doet hiermee en dat ze direct moet stoppen met die onzin.

Maar dan zegt ze dat ze het niet meer zal doen maar nu blijkt het dat ze me totaal negeert en doet wat ze zelf wil

Ik hou ziels veel van haar maar ze maakt me gek ik vind het verschrikkelijk dat ze dit doet en ze weet dat ze mij hiermee veel pijn doet, volgens mij ziet zij onze relatie niet serieus.
pi_18795870
volgens mij komt dit topic me enigszins bekend voor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_18795873
je komt uit '76 en je komt over als 15... hoe oud mag het zijn?
  vrijdag 30 april 2004 @ 18:57:21 #4
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18795899
Ach, msn is vrij onschuldig
pi_18795901
kijk hier even
Vriendin + msn
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_18795953
haar ermee confronteren...blijft ze dan nog doorgaan..dumpen die teringzooi
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_18795957
IK ben 28 heb een vriendin van 19

Lekker vriendelijk hier zeg kom hier met een probleem krijg gelijk shit over mij heen

en ik heb al eerder iemand gezien met dit onderwerp vandaar
pi_18795977
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 19:00 schreef Walhalla_76 het volgende:
Lekker vriendelijk hier zeg kom hier met een probleem krijg gelijk shit over mij heen
mja.. het lijkt me nogal erg duidelijk dat ze jouw mening dus niet respecteert. doe ermee wat je wil.
pi_18795982
Waar maak je eigen zo druk om zeg? Dat ze met die jongens iets gaat beginnen of zo. Want dan zou ik het uitmaken. Vertrouwen is toch wel de basis van een relatie.
pi_18796035
Probeer zelf eens een keer in te loggen op MSN, onder een andere naam dan, en kijk hoe ver ze gaat.
pi_18796054
laat ze lekker lullen met iedereen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 30 april 2004 @ 19:08:17 #12
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_18796078
jaloerse sukkel, heb is vertrouwen
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_18796089
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 19:05 schreef thabit het volgende:
Probeer zelf eens een keer in te loggen op MSN, onder een andere naam dan, en kijk hoe ver ze gaat.
Hoezo zielig....
  vrijdag 30 april 2004 @ 19:09:32 #14
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_18796099
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 19:08 schreef Riann het volgende:

[..]

Hoezo zielig....
HEEL zielig
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
  vrijdag 30 april 2004 @ 19:09:36 #15
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_18796101
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 19:05 schreef thabit het volgende:
Nee da's normaal.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_18796132
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 19:08 schreef Riann het volgende:

[..]

Hoezo zielig....
Je weet dan wel meteen of je vriendin een hoer is.
pi_18796146
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 19:11 schreef thabit het volgende:

[..]

Je weet dan wel meteen of je vriendin een hoer is.

over internet kan je echt niet met iedereen neuken om geld zelfs met niemand
  vrijdag 30 april 2004 @ 19:13:05 #18
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_18796155
TS, MissyMirjam gaf je de link van een topic waar precies hetzelfde probleem wordt gesproken. Wie weet een idee om die te lezen? Want imho is dit een beetje dubbelop nu.

Maar goed, praat met haar. Als ze van je houdt, dan houdt ze ook rekening met je gevoelens. Tenminste, dat zou je wel denken. Dat ze de telefoonnummers heeft van andere mannen, betekent trouwens niet meteen dat ze zat van je is en opzoek is naar een ander, áls je dat denkt.
Jij belt of chat zws ook wel eens met een dame en dat heeft ook niets te betekenen.
Waarom ze zegt dat ze geen vriend heeft, vind ik trouwens wel vaag. Niet netjes van haar.

Maar wat je ook doet: ga haar níet 'terugpakken' op dezelfde manier als dat zij bezig is. Da's niet alleen onzettend laag, maar ook nog eens erg triest.
Je bent 28, dus gedraag je ook zo.
(Un)masking for the greater good.
pi_18796194
Waarom doe je nog moeite? Dat je bij haar blijft geeft aan dat je liever rot behandeld wilt worden.

ALs je dat niet wil dan dump je haar. Maar dat doe je toch niet, want dit is wat jongens willen. Een echte vriendin die van je houd is te beangstigend en dan maken jullie het zo uit. Maar als er een echte reden is om het uit te maken zoals hier dan is het moeilijk.
"I'm so antisocial, that I am afraid of myself!" Qoute from Me.
  vrijdag 30 april 2004 @ 19:18:59 #20
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_18796244
Zeg dat als ze niet normaal kan doen dat ze kan vertrekken, dat gedrag slaat ècht als kut op Dirk.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_18796280
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 19:16 schreef StarBright het volgende:
Waarom doe je nog moeite? Dat je bij haar blijft geeft aan dat je liever rot behandeld wilt worden.

ALs je dat niet wil dan dump je haar. Maar dat doe je toch niet, want dit is wat jongens willen. Een echte vriendin die van je houd is te beangstigend en dan maken jullie het zo uit. Maar als er een echte reden is om het uit te maken zoals hier dan is het moeilijk.
Lekker generaliserend zeg? Ik zou gewoon een goed gesprek met haar aangaan (is al eerder gezegd dacht ik) en duidelijk uitleggen dat je dit niet wil en dat dit het einde van jullie relatie kan betekenen.

Succes.
  vrijdag 30 april 2004 @ 19:22:43 #22
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_18796299
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 19:16 schreef StarBright het volgende:
Hoezo kortzichtig? Dus hij moet maar een einde aan zijn relatie met een meisje waar hij zielsveel van houdt maken omdat ze eens een verschil van mening hebben?
Kom op zeg, waar heb je onzin vandaan?
quote:
ALs je dat niet wil dan dump je haar.
Nee, dan praat je erover.
't Is echt niet zo moeilijk, hoor.
quote:
Maar dat doe je toch niet, want dit is wat jongens willen. Een echte vriendin die van je houd is te beangstigend en dan maken jullie het zo uit. Maar als er een echte reden is om het uit te maken zoals hier dan is het moeilijk.
Alle mannen over één kam scheren en en daarover oordelen noem ik generalisatie.
En als iedereen zijn of haar relatie zou verbreken omdat de boel een keer niet helemaal soepel loopt, dan zouden we allemaal vrijgezel zijn.
(Un)masking for the greater good.
pi_18796344
nou mijn ervaring met mannen is dat ze allemaal aftaaien zodra er iets op komt zetten.

En zodra je van ze houd en dat laat merken worden ze bang.
"I'm so antisocial, that I am afraid of myself!" Qoute from Me.
pi_18796350
Het feit dat je dit soort problemen niet zonder hulp van de fokkertjes kunt oplossen zegt mij al genoeg over jullie relatie
pi_18796381
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 19:25 schreef StarBright het volgende:
nou mijn ervaring met mannen is dat ze allemaal aftaaien zodra er iets op komt zetten.

En zodra je van ze houd en dat laat merken worden ze bang.
Verkeerde mannen gehad
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 19:26 schreef AltamirA het volgende:
Het feit dat je dit soort problemen niet zonder hulp van de fokkertjes kunt oplossen zegt mij al genoeg over jullie relatie
Idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')