mja.. het lijkt me nogal erg duidelijk dat ze jouw mening dus niet respecteert. doe ermee wat je wil.quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:00 schreef Walhalla_76 het volgende:
Lekker vriendelijk hier zeg kom hier met een probleem krijg gelijk shit over mij heen
Hoezo zielig....quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:05 schreef thabit het volgende:
Probeer zelf eens een keer in te loggen op MSN, onder een andere naam dan, en kijk hoe ver ze gaat.
HEEL zieligquote:Op vrijdag 30 april 2004 19:08 schreef Riann het volgende:
[..]
Hoezo zielig....
Nee da's normaal.quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:05 schreef thabit het volgende:
Probeer zelf eens een keer in te loggen op MSN, onder een andere naam dan, en kijk hoe ver ze gaat.
Je weet dan wel meteen of je vriendin een hoer is.quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:08 schreef Riann het volgende:
[..]
Hoezo zielig....
quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:11 schreef thabit het volgende:
[..]
Je weet dan wel meteen of je vriendin een hoer is.
Lekker generaliserend zeg? Ik zou gewoon een goed gesprek met haar aangaan (is al eerder gezegd dacht ik) en duidelijk uitleggen dat je dit niet wil en dat dit het einde van jullie relatie kan betekenen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:16 schreef StarBright het volgende:
Waarom doe je nog moeite? Dat je bij haar blijft geeft aan dat je liever rot behandeld wilt worden.
ALs je dat niet wil dan dump je haar. Maar dat doe je toch niet, want dit is wat jongens willen. Een echte vriendin die van je houd is te beangstigend en dan maken jullie het zo uit. Maar als er een echte reden is om het uit te maken zoals hier dan is het moeilijk.
Hoezo kortzichtig? Dus hij moet maar een einde aan zijn relatie met een meisje waar hij zielsveel van houdt maken omdat ze eens een verschil van mening hebben?quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:16 schreef StarBright het volgende:
Waarom doe je nog moeite? Dat je bij haar blijft geeft aan dat je liever rot behandeld wilt worden.
Nee, dan praat je erover.quote:ALs je dat niet wil dan dump je haar.
Alle mannen over één kam scheren en en daarover oordelen noem ik generalisatie.quote:Maar dat doe je toch niet, want dit is wat jongens willen. Een echte vriendin die van je houd is te beangstigend en dan maken jullie het zo uit. Maar als er een echte reden is om het uit te maken zoals hier dan is het moeilijk.
Verkeerde mannen gehadquote:Op vrijdag 30 april 2004 19:25 schreef StarBright het volgende:
nou mijn ervaring met mannen is dat ze allemaal aftaaien zodra er iets op komt zetten.
En zodra je van ze houd en dat laat merken worden ze bang.
Iddquote:Op vrijdag 30 april 2004 19:26 schreef AltamirA het volgende:
Het feit dat je dit soort problemen niet zonder hulp van de fokkertjes kunt oplossen zegt mij al genoeg over jullie relatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |